Helfärdig

Nu är vi hemma igen efter en heldag i Gnesta......dom spelade 2 oavgjorda,en förlust o en vinst!! Gick väl sådär idag,men börjar märka att det är slutet på säsongen o att killarnas ben är TRÖTTA!! Men dom kämpar o är så duktiga.... Oliver mådde dock inte så bra o klev av efter två matcher.....eller ja två o en halv,då fick jag hämta av honom för han ville så gärna fortsätta,men kroppen sa nej o det fattade han!! Jag frågade varför han inte gick av tidigare så svarade han -jag trodde att om jag klev av så skulle jag inte få något pris!!!
Mammas lilla prins,han kämpade för fullt bara få att vara med på prisutdelningen.......ÄLSKLING!!!

Vi lyxade till det med thai-mat till middag o åt i soffan,framför TV´en.....bara Oliver o jag,riktigt mysigt (dom andra kommer snart från pappa). Så nu tittar vi på Sofia´s änglar o gråter en skvätt,jag klarar inte att se sådana program med distans utan lever mig HELT in i det.......men det är ett kanonprogram där dom som verkligen behöver hjälp faktiskt får det!!
Nä,nu ska jag återgå till programmet,sen lär jag totaldäcka.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0