Magsjuka "in the house"

Glöm förra inlägget,det var tidsinställt o innan magsjukan slog till.......o det gjorde den med besked!!! Så natten har tillbringats som värsta skurtanten,fick faktiskt till o med mattan tvättad.....men fy fan!!! Jag har dessutom en riktig kräkfobi,vilket inte går bra ihop med magsjuka.......så jag har skurat o hulkat,skurat o hulkat!! Stackrs lilla Timpa var vekligen ynklig inatt o pubertetsmonstret var LÅNGT borta när mådde som sämst o jag fick duscha honom.....då såg jag en glimt av min lilla kille igen!! :P
Så nu har Timpa o Oliver haft det (även om Timpa fortfarande håller på)........så nu väntar jag med skräck på att lillplutt ska börja,INTE en bra kombo.....MAGSJUKA VS DIABETES.......kanske kan bli en sjukhusvistelse igen......men vi är ju vana o vad gör det om hundra år!!?? ;)
Det roliga är att man är som att man bar på pesten eller nåt!!?? Vart jag än ringer så nästan skriker alla - KOM INTE HIT!!! Nja,hade inte tänkt det...... ;)

Nä nu ska jag försöka sova en stund till......uppdaterar vidare om "kräkresan" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0